Поширені запитання

1. Як я можу орендувати житло на вашому сайті?

У кожному оголошенні на сайті є контакти власника, за допомогою яких можна зв’язатися з ним напряму. У деяких оголошеннях також є можливість відправити онлайн-заявку на бронювання. Переглянути усі варіанти житла, де доступна така можливість, можна в розділі «Онлайн бронювання».

2. Як зареєструватися на сайті, щоб розміщувати житло?

Якщо ви ще не зареєстровані на сайті, вам необхідно натиснути «Увійти» в правому верхньому кутку панелі і перейти на вкладку «Увійти як власник». Внизу вікна авторизації натисніть «Зареєструйтесь» і заповніть реєстраційну форму. Після заповнення всіх полів і натиснення кнопки «Зареєструватися» у вас з’явиться особистий кабінет, в якому ви зможете створювати оголошення.

3. Ви можете допомогти з підбором житла?

Ми можемо проконсультувати вас відносно використання нашого ресурсу, однак функції підбору житла у нас на поточний момент немає. Усі питання оренди обговорюються напряму з орендодавцями.

4. Як увійти в особистий кабінет?

Щоб потрапити у свій особистий кабінет, вам необхідно натиснути «Увійти» у правому верхньому кутку панелі і перейти на вкладку «Увійти як власник». У полі «Логін» вкажіть електронну пошту, на яку ви реєструвались, а потім вкажіть свій пароль в полі нижче і натисніть «Увійти». Якщо все було вказано вірно – згори сторінки з’явиться ваше ім’я і панель навігації по особистому кабінету.

5. Чи перевіряє Doba.ua квартири на предмет відповідності фото з дійсністю?

На жаль, у нас немає можливості перевірити відповідність дійсності фотографій, завантажених на сайт. Але у випадку надходження скарг на власника, пов’язаних з недостовірністю вказаної інформації, ми обов’язково приймаємо відповідні міри. Крім того, ви можете залишити відгук про квартиру, в якому є опція «Додати фото» - таким чином до відгука ви можете прикріпити справжні фотографії квартири.

6. Я давно зареєструвався на вашому сайті і не пам’ятаю пароль, допоможіть потрапити в особистий кабінет.

Якщо ви не пам’ятаєте пароль, то рекомендуємо скористатися функцією «Забули свій пароль» під час авторизації. Вам необхідно буде вказати пошту, за допомогою якої ви зареєстровані, після чого на неї буде надіслано лист з посиланням на форму зміни пароля. Іноді такий лист може потрапляти в папку «Спам», не забудьте її перевірити, якщо не отримали лист в папку «Вхідні».

7. Чи можу я бути впевнений, що власник житла надійний? Ви даєте якісь гарантії?

Всі оголошення, які додаються на сайт, проходять попередню перевірку, однак дізнатися, наскільки сумлінний той чи інший орендодавець, можна лише протягом певного часу, коли нам надійдуть певні відгуки про його роботу. Тому дати гарантії того, що всі усні домовленості між гостем і власником житла будуть дотримані і житло буде відповідати усім умовам, що заявлені, ми на жаль не можемо. Однак на нашому сайті у більшості міст є розділ «Онлайн бронювання», в якому розміщуються тільки перевірені орендодавці, і увесь процес бронювання здійснюється онлайн через сайт, тому ми виступаємо гарантом безпечної угоди, з певними гарантіями для гостей та власників.

8. Під час спроби змінити пароль видає помилку «Невірний контрольний рядок», з чим це пов’язано?

Якщо під час переходу по посиланню з листа для відновлення пароля в процесі його зміни система видає помилку «Невірний контрольний рядок», то скоріш за все ви приймали кілька спроб відновити пароль, і вам було відправлено кілька листів. Але ви відкрили не останній з них. Справа в тому, що під час кожного запиту на відновлення пароля відправляється лист з унікальним контрольним рядком, і у випадку повторного запиту попередній лист втрачає актуальність. Якщо ви стикнулися з подібною проблемою, вам необхідно зробити ще один запит на зміну пароля, дочекатися надходження нового листа і, впевнившись, що він є останнім з усіх по даті надходження, повторити спробу змінити пароль. Таким чином проблема має бути вирішена.

9. Що таке «Онлайн бронювання»?

У квартирах, де підключена така опція, ви можете відправити заявку на бронювання дат, які вас цікавлять, через сайт і у випадку, якщо власник прийме вашу заявку, передплату також необхідно буде внести через сайт. Передплата буде являти собою гарантію успішної угоди. Більш детально про те, як працює ця послуга, ви можете прочитати тут.

10. Як створити і розмістити об’єкт?

Додати квартиру можна, натиснувши на «Додати об’єкт». Потім необхідно заповнити усі поля і вкладки у формі оголошення, після чого оголошення потрапляє на модерацію. Після модерації оголошення залишиться у статусі «Не опубліковано», а біля нього з’явиться кнопка «Обрати розміщення», за допомогою якої ви зможете його активувати.

11. За якою схемою ви працюєте, як гості бронюють житло на вашому сайті?

Всі оголошення розміщуються на сайті з контактами власників, тобто гості зв’язуються з ними напряму для бронювання у телефонному режимі. Власники житла сплачують тільки розміщення оголошення, без будь-якої комісії за поселення гостей. Також на сайті за бажанням можна додаткового підключити послугу онлайн-бронювання.

12. Як залишити відгук про проживання у квартирі?

Для того, щоб залишити відгук, вам спочатку необхідно пройти реєстрацію як «Гість» і підтвердити свою електронну пошту в особистому кабінеті в розділі «Контакти та сповіщення».
Потім вам необхідно відкрити сторінку квартири, в якій ви проживали, і натиснути кнопку «Залишити відгук про квартиру» внизу сторінки. Після заповнення усіх полів форми, потрібно натиснути кнопку «Зберегти», після чого на вказаний вами номер буде відправлено код підтвердження, який потрібно буде ввести у поле, що з’явиться. Після цього ваш відгук буде відправлено на перевірку.

13. Що таке онлайн-бронювання і навіщо його підключати?

Це додатковий спосіб для гостей забронювати ваше житло, тобто можливість збільшити потенціальну кількість клієнтів. Головною перевагою цієї послуги є те, що гості можуть відправляти заявки на бронювання без необхідності витрачати час на телефонне спілкування з власником чи страху стикнутися з несумлінним орендодавцем. Адже у цьому випадку передоплата робиться через сайт, і doba.ua виступає гарантом заселення чи повернення передоплати гостю у випадку відміни бронювання. Детально з умовами надання цієї послуги можна ознайомитися тут.

14. Я написав відгук, але його не було опубліковано. Чому?

Якщо відгук не було опубліковано, скоріш за все він не пройшов перевірку. Це могло трапитися як за технічних (наприклад, не було підтверджено номер телефону), так і за інших причин (наприклад, відгук не відповідав нашим Правилам). Дізнатися точну причину відхилення відгука ви можете, звернувшись до нашої служби підтримки.

15. Скільки коштує розміщення?

Детально з тарифами і умовами публікації ви можете ознайомитися у своєму особистому кабінеті, перейшовши у розділ «Тарифи на розміщення».

16. Ціна на сайті відрізняється від тої, яку оголосили по телефону, як я можу залишити скаргу на неактуальність інформації?

Якщо ви стикнулися з неактуальністю інформації в оголошенні чи хочете поскаржитися на дії орендодавця, вам необхідно відкрити відповідне оголошення на сайті і натиснути кнопку «Поскаржитися на власника» внизу сторінки. Перед вами відкриється форма, яку потрібно заповнити і натиснути «Відправити», після чого ваша скарга буде відправлена адміністрації сайту. Усі скарги фіксуються і відправляються орендодавцям для ознайомлення, щоб вони могли внести корективи у свою роботу. Якщо ми регулярно отримуємо скарги на певного власника, то до нього можуть застосовуватися різні штрафні санкції, в тому числі до повного припинення співпраці.

17. Чим відрізняється Стандарт від Преміума?

Оголошення в режимі Преміум публікуються завжди вище, ніж стандартні оголошення, вони додатково розміщуються на наших партнерських сайтах (lun.ua і krysha.ua). На преміум-оголошення можна встановлювати бейджі, а також їх додатково можна вивести у Топ.

18. Я передивлялася сайт і зберіг собі посилання на квартиру, яка сподобалась, але зараз під час перегляду оголошення я не бачу контактів власника, що робити?

Якщо в оголошенні не відображаються контакти власника, це означає, що в даний момент оголошення не активне і власник не рекламує цю квартиру. Ви можете переглянути інші актуальні варіанти, перейшовши на пошук житла у населеному пункті, який вас цікавить.

19. Що таке Топ?

Це додаткова платна функція, доступна лише для преміум-оголошень. Якщо ви купуєте Топ, то ваше оголошення буде періодично потрапляти вгору сторінки (перші 3 позиції), а також буде знаходитись у постійній ротації у «боковому» Топі.

20. Що таке пошук по карті і як ним скористатися?

За допомогою пошуку по карті ви зможете переглянути всі доступні варіанти житла в конкретному районі, який вас цікавить. Для цього необхідно клікнути на потрібне вам місто і вибрати вкладку «Карта», яка знаходиться над блоками квартир, в правому верхньому куті.

21. Як оплатити розміщення?

Щоб оплатити розміщення, необхідно перейти в розділ «Ваш баланс», обрати суму і спосіб оплати, після чого натиснути «Далі». Якщо ви обрали «Сплатити в банку», то перед вами з’являться реквізити для оплати. Якщо ви обрали «Сплата карткою», то вас переадресує на сторінку платіжної системи.

22. Намагаюсь поповнити рахунок карткою, заповнив всі поля – не приходить СМС з кодом підтвердження.

Хочемо звернути вашу увагу, що ці повідомлення надсилає банк за запитом платіжної системи, і ми ніяк не можемо на це вплинути. Якщо СМС вам не надійшло, швидше за все це пов’язано з проблемами в роботі платіжної системи чи самого банку. У таких випадках ми рекомендуємо повторити спробу пізніше. Якщо ситуація не зміниться у найближчий час – зв’яжіться з банком для з’ясування можливих причин.

23. Я зробив оплату карткою, гроші списало, але на рахунок вони не надійшли, що робити?

Зазвичай під час сплати банківською карткою на обробку платежів витрачається кілька хвилин, в окремих випадках це може займати до півгодини. Якщо після вказаного періоду платіж все ще не надійшов на ваш рахунок, рекомендуємо зв’язатися з банком для з’ясування причин. Часто буває так, що кошти списуються з картки, потім за якихось причин блокує платіж, і кошти повертаються на картку через деякий час.

24. Чи можна зробити так, щоб моє оголошення постійно було в Топі/на першій сторінці?

Такої можливості немає. Всі оголошення автоматично міняються місцями в рамках свого режиму, кожні 20 секунд зсуваючись на одну позицію. Таким чином всі вони знаходяться у рівних умовах.

25. Я вніс зміни в об’єкт, але вони не відображаються на сайті.

Після того, як ви вносите зміни, вони потрапляють на перевірку модератора, і якщо вони не протирічать правилам публікації, то відобразяться на сайті після модерації.

26. Як довго проходить модерація?

Модерація може займати до 24 годин, в залежності від загальної кількості квартир на перевірці і часу внесення змін. Якщо ви додаєте нову або вносите зміни до вже створеної квартири в робочий час, то модерація проходить значно швидше.

27. Чому я не можу змінити назву вулиці, номер будинку чи кількість кімнат в оголошенні?

Створюючи нове оголошення, впевніться, що уся ключова інформація про об’єкт вказана правильно, так як в майбутньому ви не зможете її змінити. Єдиною підставою для зміни назви вулиці є її перейменування. Змінити кількість кімнат можна у випадку, якщо раніше одна з кімнат у багатокімнатній квартирі була закритою для оренди, а пізніше власник вирішив відкрити її для оренди чи навпаки. У будь якому випадку, подібні зміни може реалізувати тільки технічна підтримка сайту за запитом власника житла.

28. Як дізнатися, скільки разів переглядали моє оголошення?

Дізнатися кількість переглядів вашого оголошення ви можете в розділі «Статистика об’єктів». Для цього необхідно вказати період, що вас цікавить, після чого ви побачите кількість переглядів оголошення.

29. Чи є у вас знижки на розміщення великої кількості об’єктів?

На даний момент системи знижок у нас немає, однак для усіх наших клієнтів ми регулярно проводимо акції, які дозволяють суттєво зекономити на розміщенні.

30. Як відмітити, що моя квартира зайнята на певні дати?

Зробити це можна в розділі «Календар зайнятості». Необхідно над оголошенням натиснути «Перейти в календар» і в полі «Додавання зайнятості» вказати дату і час заїзду і виїзду, а також, за бажанням, додаткову інформацію про бронювання, після чого натиснути «Додати подію». Вести календар дуже важливо, оскільки більшість гостей орієнтуються на зайнятість об’єктів на дати, що їх цікавлять. І якщо власник не веде календар, то просто витрачає час гостей і свій власний на спілкування і наступну відмову, якщо квартиру вже зайнято.


31. Чи є у вас синхронізація календарів?

Наш сайт підтримує синхронізацію з будь-якими ресурсами, які працюють на базі iCal. Ви можете імпортувати чи експортувати посилання в форматі iCal у своєму оголошенні, перейшовши в календар в розділі «Календар зайнятості». Після завантаження і збереження посилання синхронізація по ньому відбуватиметься автоматично.

32. Як мені встановити спеціальну ціну на вихідні/свята/літній період?

Вам необхідно натиснути «Редагувати» під оголошенням в розділі «Мої об’єкти» і перейти на вкладку «Вартість проживання». Якщо ви хочете встановити спеціальну ціну на певний період, наприклад, на новорічні свята чи літній сезон, вам потрібно в блоці «Сезонні ціни» встановити дати початку і кінця періоду, а потім внести вартість проживання в полі «Ціна на добу» нижче. Якщо ви хочете встановити спеціальну ціну на певні дні тижня, наприклад на вихідні, вам потрібно в блоці «Ціни по днях тижня» відмітити галочками потрібні дні і внести вартість в полі «Ціна за добу на ці дні тижня». Після внесення цих даних не забудьте зберегти зміни внизу форми.

33. Чи можна перейти з пакета Стандарт на пакет Преміум чи навпаки?

Якщо ви хочете замінити пакет Стандарт на пакет Преміум, ви можете це зробити, натиснувши на «Обрати розміщення» поряд з оголошенням в розділі «Мої об’єкти». Після придбання пакета Преміум з вашого рахунку буде списано не повну його вартість, а суму різниці між вартістю нового пакета і залишком коштів за невикористаний попередній пакет. Під час переходу з пакету Преміум на пакет Стандарт завжди списується повна вартість нового пакета.

34. Під час вибору режиму публікації є 2 опції – Автопрологація і Без пролонгації, що це?

Обираючи режим публікації з Автопролонгацією, ви підтверджуєте, що бажаєте після закінчення поточного сплаченого періоду автоматично активувати аналогічний. Наприклад, після закінчення дії пакету Преміум на 14 днів з вашого балансу буде списано вартість нового аналогічного пакету (у випадку, якщо на рахунку достатньо коштів) і оголошення буде ще на 14 днів ввімкнено в преміум-режимі. У випадку нестачі коштів Автопролонгація спрацює вже після поповнення балансу. Якщо під час активації оголошення ви обираєте режим Без продовження, то після закінчення сплаченого періоду оголошення буде відключено з публікації, навіть якщо на рахунку буде достатньо коштів для придбання нового пакета. Надалі вам необхідно буде самостійно знову вмикати це оголошення.

35. Що робити, якщо я придбав пакет з Автопролонгацією, але потім передумав і не хочу, щоб публікація продовжувалась автоматично?

Ви у будь-який момент можете відмінити Автопролонгацію. Для цього необхідно зайти в розділ «Мої об’єкти» і натиснути «Відмінити» біля дати наступної оплати над оголошенням.

36. Чи можна купити два пакета на одне оголошення?

Так, під час придбання другого пакета у вікні, що випливає, необхідно обрати перехід на новий пакет після закінчення поточного. Таким чином другий придбаний пакет почне діяти одразу після закінчення першого.

37. Чи можна перенести пакт на інше оголошення, якщо квартира вже здана чи призупинити його дію?

За умовами публікації перенести пакет з одного оголошення на інше не можна. Під час придбання пакета система одразу виставляє дату його закінчення, тому у випадку призупинення публікації, а потім її відновлення, ця дата не переноситься і дія пакета не продовжується.

38. Як мені додати номер телефона в оголошення чи видалити старий?

Щоб додати новий номер телефону, необхідно натиснути «Редагувати» під оголошенням і у вкладці «Адреса та контакти» натиснути на «Додати новий номер», після чого ввести його і натиснути «Зберегти і відправити код». Коли ви отримаєте СМС з кодом, його необхідно буде ввести у відповідне поле і натиснути «Ок», потім зберегти зміни внизу форми. Щоб видалити номер телефону, необхідно натиснути «Редагувати» під оголошенням і у вкладці «Адреса і контакти» натиснути «Не використовувати» біля необхідного номера і зберегти зміни внизу форми. Зверніть увагу, що навіть під час видалення номера телефона в оголошенні має залишитись хоча б один підтверджений номер. Тому перед видалення старого номера (якщо він єдиний) вам потрібно додати і підтвердити новий.

39. Як підтвердити електронну пошту? Не приходить лист для підтвердження.

Підтвердити свій e-mail можна в розділі «Контакти і повідомлення», натиснувши на «Підтвердити e-mail». Після цього на вашу пошту буде надіслано лист з посиланням, після переходу за яким ваша пошта буде вважатися підтвердженою.
Якщо після натиснення на «Підтвердити e-mail» ви не отримали лист, перевірте папці «Спам», іноді подібні листи можуть туди потрапляти.


40. Як мені дізнатися, коли і на яку суму я поповнював баланс і скільки коштів з мене списували?

Подивитися дати і суми своїх поповнень ви можете в розділі «Історія поповнень». За замовчуванням там показано поповнення за поточний місяць, але ви можете обрати будь-який період, що вас цікавить.
Аналогічним чином інформацію про списання можна подивитись в розділі «Історія списань», де вказано дати і суми списань, номера об’єктів і описи послуг, за які було списано кошти, а також стан балансу за датами після всіх списань.


41. Додав об’єкт, а він у статусі «Заборонений», що робити?

Якщо ваш об’єкт було заборонено, це означає, що він не відповідає правилам публікації. Причина заборони завжди вказується справа від оголошення. Щоб оголошення було допущено до публікації, вам необхідно усунути вказані зауваження, після чого оголошення автоматично відправляється на повторну перевірку. Якщо ви не можете самостійно внести необхідні виправлення чи не розумієте сутність зауважень, ви завжди можете звернутися в службу підтримки за більш детальними роз’ясненнями чи за допомогою.

42. На мою квартиру написали поганий відгук, я з ним не згоден, його можна видалити?

Перш за все хочемо відзначити, що наявність позитивних і негативних відгуків є дуже важливим фактором для гостей як під час підбору окремих квартир, так і для вибору майданчика для оренди житла в цілому. У нас є власна двоетапна система перевірки відгуків, яка дозволяє мінімізувати вірогідність публікації фейкових відгуків від конкурентів чи колег. Якщо ви не згодні з відгуком, який було залишено на ваш об’єкт, скористайтесь функцією «Відповісти» під відгуком в розділі «Відгуки», щоб викласти свою позицію. Ми розуміємо, наскільки вам неприємні негативні відгуки, але ми вважаємо, що тільки публічне обговорення проблем допоможе вам знайти взаєморозуміння з вашими клієнтами. Також ми просимо не забувати про те, що будь-які відгуки – це перш за все результат послуг, які ви надаєте. Якщо ж у вас є докази, які можуть спростувати інформацію, що викладена у відгуку, ви можете надати їх, натиснувши «Поскаржитися на відгук», і ваша скарга обов’язково буде розглянута.

43. На мою пошту надійшло від вас лист про те, що на мою квартиру надійшла скарга. Що це означає?

На нашому ресурсі є 2 види зворотного зв’язку – відгуки і скарги. Відгуки стосуються безпосередньо вражень від проживання в квартирі, а скарги відносяться до діяльності власника – вказання неактуальної інформації, некоректному спілкуванні з клієнтами, відмові у поселенні і т.д. На відміну від відгуків, скарги не публікуються на сайті, а висилаються власникам житла з метою ознайомлення і внесення корективів у свою роботу, щоб надалі подібних скарг не надходило. Якщо скарги на одного власника поступають з високою періодичністю і мають системний характер, то до такого власника може бути застосоване дисциплінарне покарання у вигляді тимчасового чи навіть постійного блокування. Ми зацікавленні у тому, щоб на сайті розміщувались тільки відповідальні та сумлінні орендодавці.

44. Що таке підтвердження профіля та навіщо це потрібно?

У профілі кожного орендодавця на нашому сайті є ряд пунктів, які впливають на рівень його підтвердженості. Сюди входить валідація номера телефону і електронної пошти, надання паспортних даних і документів, що підтверджують право власності на житло, а також наявність відгуків. Чим більше інформації надає власник житла, тим вища до нього довіра з боку потенціальних гостей.

45. Як завантажити свої документи на сайт? Чи бачитимуть їх інші користувачі?

Завантажити документи ви можете в розділі «Документи» свого профіля. Після завантаження вони пройдуть перевірку, потім на сайті у вашому профілі гості побачать, що ви надали вказані документи. При цьому самі документи приховані від інших користувачів, так як ми суворо дотримуємося Закону України «Про захист персональних даних».

46. У мене є пропозиції/зауваження по роботі сайту, як мені їх донести до відповідального співробітника?

Ви можете відправити лист на нашу пошту partners@doba.ua з усіма своїми пропозиціями і зауваженнями, і воно буде переадресовано компетентному в даному питанні співробітнику, аж до керівника.

Більше 25000 квартир
по всій Україні
Прямі контакти
власників житла
100% модерація
усіх квартир
Тількі реальні
відгуки