Для гостей

Для гостей зображення 19
1. Як я можу орендувати житло на вашому сайті?

У кожному оголошенні на сайті є контакти власника, за допомогою яких можна зв’язатися з ним напряму. У деяких оголошеннях також є можливість відправити онлайн-заявку на бронювання. Переглянути усі варіанти житла, де доступна така можливість, можна в розділі «Онлайн бронювання».
Для гостей зображення 20 Для гостей зображення 21 Для гостей зображення 22

Для гостей зображення 19
2. Ви можете допомогти з підбором житла?

Ми можемо проконсультувати вас відносно використання нашого ресурсу, однак функції підбору житла у нас на поточний момент немає. Усі питання оренди обговорюються напряму з орендодавцями.

Для гостей зображення 19
3. Чи перевіряє Doba.ua квартири на предмет відповідності фото з дійсністю?

На жаль, у нас немає можливості перевірити відповідність дійсності фотографій, завантажених на сайт. Але у випадку надходження скарг на власника, пов’язаних з недостовірністю вказаної інформації, ми обов’язково приймаємо відповідні міри. Крім того, ви можете залишити відгук про квартиру, в якому є опція «Додати фото» - таким чином до відгука ви можете прикріпити справжні фотографії квартири.

Для гостей зображення 19
4. Чи можу я бути впевнений, що власник житла надійний? Ви даєте якісь гарантії?

Всі оголошення, які додаються на сайт, проходять попередню перевірку, однак дізнатися, наскільки сумлінний той чи інший орендодавець, можна лише протягом певного часу, коли нам надійдуть певні відгуки про його роботу. Тому дати гарантії того, що всі усні домовленості між гостем і власником житла будуть дотримані і житло буде відповідати усім умовам, що заявлені, ми на жаль не можемо. Однак на нашому сайті у більшості міст є розділ «Онлайн бронювання», в якому розміщуються тільки перевірені орендодавці, і увесь процес бронювання здійснюється онлайн через сайт, тому ми виступаємо гарантом безпечної угоди, з певними гарантіями для гостей та власників.

Для гостей зображення 19
5. Що таке «Онлайн бронювання»?

У квартирах, де підключена така опція, ви можете відправити заявку на бронювання дат, які вас цікавлять, через сайт і у випадку, якщо власник прийме вашу заявку, передплату також необхідно буде внести через сайт. Передплата буде являти собою гарантію успішної угоди. Більш детально про те, як працює ця послуга, ви можете прочитати тут.

Для гостей зображення 19
6. Як залишити відгук про проживання у квартирі?

Для того, щоб залишити відгук, вам спочатку необхідно пройти реєстрацію як «Гість» і підтвердити свою електронну пошту в особистому кабінеті в розділі «Контакти та сповіщення».
Потім вам необхідно відкрити сторінку квартири, в якій ви проживали, і натиснути кнопку «Залишити відгук про квартиру» внизу сторінки. Після заповнення усіх полів форми, потрібно натиснути кнопку «Зберегти», після чого на вказаний вами номер буде відправлено код підтвердження, який потрібно буде ввести у поле, що з’явиться. Після цього ваш відгук буде відправлено на перевірку.

Для гостей зображення 19
7. Я написав відгук, але його не було опубліковано. Чому?

Якщо відгук не було опубліковано, скоріш за все він не пройшов перевірку. Це могло трапитися як за технічних (наприклад, не було підтверджено номер телефону), так і за інших причин (наприклад, відгук не відповідав нашим Правилам). Дізнатися точну причину відхилення відгука ви можете, звернувшись до нашої служби підтримки.

Для гостей зображення 19
8. Ціна на сайті відрізняється від тої, яку оголосили по телефону, як я можу залишити скаргу на неактуальність інформації?

Якщо ви стикнулися з неактуальністю інформації в оголошенні чи хочете поскаржитися на дії орендодавця, вам необхідно відкрити відповідне оголошення на сайті і натиснути кнопку «Поскаржитися на власника» внизу сторінки. Перед вами відкриється форма, яку потрібно заповнити і натиснути «Відправити», після чого ваша скарга буде відправлена адміністрації сайту. Усі скарги фіксуються і відправляються орендодавцям для ознайомлення, щоб вони могли внести корективи у свою роботу. Якщо ми регулярно отримуємо скарги на певного власника, то до нього можуть застосовуватися різні штрафні санкції, в тому числі до повного припинення співпраці.

Для гостей зображення 19
9. Я передивлялася сайт і зберіг собі посилання на квартиру, яка сподобалась, але зараз під час перегляду оголошення я не бачу контактів власника, що робити?

Якщо в оголошенні не відображаються контакти власника, це означає, що в даний момент оголошення не активне і власник не рекламує цю квартиру. Ви можете переглянути інші актуальні варіанти, перейшовши на пошук житла у населеному пункті, який вас цікавить.

Для гостей зображення 19
10. Що таке пошук по карті і як ним скористатися?

За допомогою пошуку по карті ви зможете переглянути всі доступні варіанти житла в конкретному районі, який вас цікавить. Для цього необхідно клікнути на потрібне вам місто і вибрати вкладку «Карта», яка знаходиться над блоками квартир, в правому верхньому куті.

Не знайшли те, що шукали? Залиште своє питання і ми з вами зв'яжемося.


 
Ваше ім'я*
Ваш e-mail*
Повідомлення*
Захист від автоматичного заповнення
Для гостей зображення 32
Введіть символи з картинки*
 

* - Поля, обов'язкові для заповнення

Більше 25000 квартир
по всій Україні
Прямі контакти
власників житла
100% модерація
усіх квартир
Тількі реальні
відгуки