Контакти

i

Підбір та бронювання житла

Давайте знайдімо для вас відповідний варіант. Всі питання стосовно бронювання житла ви зможете уточнити у його власників. Їх контакти вказані на сторінках кожної пропозиції оренди.

Служба технічної підтримки

+380 (44) 337 45 28
Пропозиції щодо співпраці
Відділ маркетингу
Адреса:
м. Київ, вул. Велика Васильківська, 54
Графік роботи:
ПН – ПТ з 9:00 до 20:00.
СБ і НД з 10:00 до 18:00.
Ми в соц мережах

Популярні питання

  • Як я можу орендувати житло на вашому сайті? Можете допомогти з підбором житла?

    Ми можемо проконсультувати вас щодо використання нашого ресурсу, проте функції підбору житла у нас на цей час немає. Всі питання оренди обговорюються безпосередньо з орендодавцями.

    У кожному оголошенні на сайті є контакти власника, за якими можна зв'язатися з ним безпосередньо. У деяких оголошеннях також є можливість відправити онлайн-заявку на бронювання. Переглянути всі варіанти житла, де доступна така можливість, можна в розділі «Онлайн бронювання».

  • Ви даєте якісь гарантії?

    Всі оголошення, які додаються на сайт, проходять попередню перевірку, однак дізнатися, наскільки добропорядний той чи інший орендодавець можна тільки через певний час, коли до нас надійдуть якісь відгуки про його роботу. Тому дати гарантію того, що всі усні домовленості між гостем і власником житла будуть дотримані та житло буде відповідати всім заявленим зручностям ми, на жаль, не можемо. Однак на нашому сайті в багатьох містах є розділ «Онлайн бронювання», в якому розміщуються тільки перевірені орендодавці та весь процес бронювання здійснюється онлайн через сайт, тому ми виступаємо гарантом безпечної угоди, з певними гарантіями для гостей і власників.

  • Як зареєструватися на сайті, щоб розміщувати житло?

    Якщо ви ще не зареєстровані на сайті, вам необхідно натиснути «Здати житло» і заповнити реєстраційну форму. Після заповнення всіх полів і вкладок у Вас з'явиться особистий кабінет, в якому Ви зможете створювати оголошення.

  • Що таке «Онлайн бронювання»?

    У квартирах, де підключена така опція, ви можете відправити заявку на бронювання на дати, що цікавлять вас через сайт і в разі, якщо власник прийме вашу заявку, передоплату також необхідно буде внести через сайт. Вона буде гарантією успішної операції. Більш детально про те, як працює ця послуга, ви можете прочитати тут.

  • Як залишити відгук про проживання у квартирі?

    Для того, щоб залишити відгук, вам спочатку необхідно пройти реєстрацію як «Гість» і підтвердити свою електронну пошту в особистому кабінеті в розділі «Контакти та сповіщення».

    Потім вам потрібно перейти на сторінку квартири, в якій ви проживали, і натиснути кнопку «Залишити відгук про квартиру» внизу сторінки. Після заповнення всіх полів форми, потрібно натиснути кнопку «Зберегти», після чого на вказаний вами номер буде надісланий код, який потрібно буде ввести в поле, що з'явилося. Після цього ваш відгук буде відправлений на перевірку.

  • Як відновити свій пароль?

    Якщо ви не пам'ятаєте пароль, рекомендуємо скористатися функцією «Забули свій пароль» при авторизації. Вам необхідно буде вказати пошту, за допомогою якої ви були зареєстровані, після чого на неї буде відправлено лист з посиланням на форму зміни пароля. Іноді такий лист може потрапляти в папку «Спам», не забудьте її перевірити, якщо не отримали лист в папку «Вхідні».

  • У мене є пропозиції/зауваження щодо роботи сайту, як мені їх донести до відповідального співробітника?

    Ви можете надіслати лист на нашу пошту partners@doba.ua з усіма своїми пропозиціями та зауваженнями. Він буде переадресований компетентному в даному питанні співробітнику, аж до керівника.

Немає мого питання

Додати своє житло на Doba.ua

Додайте своє житло на найвідвідуваніший сервіс пропозицій подобової оренди від власників в Україні та почніть заробляти вже на наступний день.

Здати своє житло