Сьогодні інтернет став незамінним інструментом в пошуку товарів і послуг. Від вибору «який фільм подивитися» до «де відпочити влітку», нас перш за все цікавлять відгуки. Ми довіряємо думці споживачів більше, ніж рекламі.
Не стали винятком і квартири подобово. Як показує статистика, мандрівники все частіше і частіше вибирають квартири з позитивною історією. Хоч власники квартир і надають вичерпні описи і професійні фотографії, але клієнту завжди хочеться знати і інші подробиці, які не вказані в каталозі.
Наприклад:
Бувають відгуки дуже лаконічні, але, все ж таки, і вони грають важливу роль при виборі квартири:
На сайті Doba.ua загальний розділ «Відгуки» існував від створення сайту, але після того, як ми перейшли на новий інтерфейс, тепер кожна квартира власника може отримувати окремі оцінки за свої переваги.
Наприклад:
або:
Плюси, які принесуть відгуки вашій об’яві:
- Розкажуть про якість сервісу.
Відгук може показати перевагу вашого сервісу над іншими: додаткові послуги, зручний трансфер або розташування і т. п.
- Покажуть ваше ставлення до гостей.
Ваше ввічливе і дбайливе ставлення до гостей тепер буде оцінено. Зупинитися у привітного господаря завжди приємніше!
- Дадуть суб'єктивну оцінку.
Тепло або прохолодно у квартирі – питання пріоритету для окремих осіб. Може саме вашому клієнту це дуже важливо.
Як мотивувати клієнтів залишити відгук
Кожен власник вибудовує свою модель взаємин з гостями. Хтось орієнтується на разових відвідувачів, хтось на постійних.
Що дивно, як показує статистика, якщо люди задоволені сервісом і поїздкою, вони рідше залишають відгуки, ніж, коли вони навпаки чимось розчаровані.
Тому, іноді корисно натякати гостям залишити позитивний відгук. В якій формі це краще робити:
-
справити незабутнє враження на гостя своїм ставленням, сервісом;
-
надішліть листа через тиждень після візиту: поцікавтеся, як їм поїздка і попросіть залишити відгук;
-
поцікавтеся, як доїхали ваші постояльці;
-
подаруйте приємний комплімент (календарик, магнітик, листівку), що нагадає гостю про вас по прибуттю додому;
-
запитайте, що сподобалося, і над чим потрібно попрацювати, коли ви проводжаєте гостей, і, в разі, якщо все сподобалося, запропонуйте залишити відгук на сайті;
-
подарувати знижку 20% на повторне відвідування апартаментів (це обеззброїть будь-якого циніка).
Негативний відгук: що робити?
Почнемо з того, що всі коментарі на сайті Doba.ua проходять модерацію. Тому, залишається тільки коректна критика, без грубості і нецензурної лексики. Якщо коментар здався модераторам сумнівного змісту: з дуже суб'єктивною думкою з приводу декору або враження від міста, модератор зв'язується з гостем і в усній формі уточнює доцільність відкликання.
Також, у нас з'явилася можливість відповідати на відгуки, що важливо. Наприклад, якщо вам залишили відгук про несправність кондиціонера, ви можете таким чином інформувати про те, що ви почули і виправили цей недолік.
Ми впевнені, що орендодавці Doba отримуватимуть тільки найпозитивніші відгуки. Ми раді співпрацювати з вами!