Головна  / Блог / Інструментарій Doba.ua / Відгуки гостей: навіщо вони потрібні та як з ними працювати

Відгуки гостей: навіщо вони потрібні та як з ними працювати

Сьогодні інтернет став незамінним інструментом в пошуку товарів і послуг. Від вибору «який фільм подивитися» до «де відпочити влітку», нас перш за все цікавлять відгуки. Ми довіряємо думці споживачів більше, ніж рекламі.

Не стали винятком і квартири подобово. Як показує статистика, мандрівники все частіше і частіше вибирають квартири з позитивною історією. Хоч власники квартир і надають вичерпні описи і професійні фотографії, але клієнту завжди хочеться знати і інші подробиці, які не вказані в каталозі.

Наприклад:

Отзыв Мария.png

Бувають відгуки дуже лаконічні, але, все ж таки, і вони грають важливу роль при виборі квартири:

отзыв евгения.png

На сайті Doba.ua загальний розділ «Відгуки» існував від створення сайту, але після того, як ми перейшли на новий інтерфейс, тепер кожна квартира власника може отримувати окремі оцінки за свої переваги.

Наприклад:

отзыв Дмитрий.png

або:

Отзыв Вячеслав.png

Плюси, які принесуть відгуки вашій об’яві:

  • Розкажуть про якість сервісу.

Відгук може показати перевагу вашого сервісу над іншими: додаткові послуги, зручний трансфер або розташування і т. п.

  • Покажуть ваше ставлення до гостей.

Ваше ввічливе і дбайливе ставлення до гостей тепер буде оцінено. Зупинитися у привітного господаря завжди приємніше!

  • Дадуть суб'єктивну оцінку.

Тепло або прохолодно у квартирі – питання пріоритету для окремих осіб. Може саме вашому клієнту це дуже важливо.

Як мотивувати клієнтів залишити відгук

смайлы.jpg


Кожен власник вибудовує свою модель взаємин з гостями. Хтось орієнтується на разових відвідувачів, хтось на постійних.

Що дивно, як показує статистика, якщо люди задоволені сервісом і поїздкою, вони рідше залишають відгуки, ніж, коли вони навпаки чимось розчаровані.

Тому, іноді корисно натякати гостям залишити позитивний відгук. В якій формі це краще робити:

  • справити незабутнє враження на гостя своїм ставленням, сервісом;

  • надішліть листа через тиждень після візиту: поцікавтеся, як їм поїздка і попросіть залишити відгук;

  • поцікавтеся, як доїхали ваші постояльці;

  • подаруйте приємний комплімент (календарик, магнітик, листівку), що нагадає гостю про вас по прибуттю додому;

  • запитайте, що сподобалося, і над чим потрібно попрацювати, коли ви проводжаєте гостей, і, в разі, якщо все сподобалося, запропонуйте залишити відгук на сайті;

  • подарувати знижку 20% на повторне відвідування апартаментів (це обеззброїть будь-якого циніка).

Негативний відгук: що робити?

негативный отзыв.jpg


Почнемо з того, що всі коментарі на сайті Doba.ua проходять модерацію. Тому, залишається тільки коректна критика, без грубості і нецензурної лексики. Якщо коментар здався модераторам сумнівного змісту: з дуже суб'єктивною думкою з приводу декору або враження від міста, модератор зв'язується з гостем і в усній формі уточнює доцільність відкликання.

Також, у нас з'явилася можливість відповідати на відгуки, що важливо. Наприклад, якщо вам залишили відгук про несправність кондиціонера, ви можете таким чином інформувати про те, що ви почули і виправили цей недолік.

Ми впевнені, що орендодавці Doba отримуватимуть тільки найпозитивніші відгуки. Ми раді співпрацювати з вами!



Більше 25000 квартир
по всій Україні
Прямі контакти
власників житла
100% модерація
усіх квартир
Тількі реальні
відгуки