Головна  / Блог / Інструментарій Doba.ua / Статуси онлайн-бронювання: що вони означають і як з ними працювати

Статуси онлайн-бронювання: що вони означають і як з ними працювати

Онлайн-сервіс Doba.ua надає можливість розміщувати оголошення про подобову оренду житла для своїх партнерів в форматі лістингу та онлайн-бронювання (букінга). У першому варіанті для прийому заявок на оренду можна вказувати виключно контактні номери телефонів, у другому – додатково приймати онлайн-заявки. У цій статті ми детально розповімо про те, як працювати з послугою онлайн-бронювання.

В процесі оформлення онлайн-бронювання відповідна заявка від гостя проходить кілька етапів утвердження, кожному з яких присвоюється певний статус.

Статуси онлайн-бронювання: що вони означають і як з ними працювати зображення 1

На розгляді

Після того як гість вибере житло під короткострокову оренду і відправить по ньому заявку, партнер отримає:

  • сповіщення у своєму Особистому кабінеті в розділі «Повідомлення»,

  • на телефон,

  • а також на електронну пошту.

Сама заявка зі статусом «На розгляді» відобразиться в розділі «Мої бронювання». Натиснувши на кнопку «Відкрити листування», партнер побачить детальну інформацію по заявці: кількість гостей, дату, час заїзду і виїзду, а також період очікування підтвердження заявки.

Статуси онлайн-бронювання: що вони означають і як з ними працювати зображення 2

Залежно від обраного гостем періоду очікування підтвердження заявки, статус «На розгляді» буде активний від 3 годин до 2 днів. За цей час партнер має право або підтвердити, або скасувати заявку. При підтвердженні вона отримує статус «Активне».

Увага! З моменту подачі заявки і до її скасування як у партнера, так і у гостя є можливість вести комунікацію в розділі «Повідомлення» в Особистому кабінеті. При скасування заявки така можливість зникне.

Статуси онлайн-бронювання: що вони означають і як з ними працювати зображення 3

Крім цього, при статусі заявки «На розгляді» партнер може внести зміни в умови онлайн-бронювання та відправити їх на підтвердження гостю.

Статуси онлайн-бронювання: що вони означають і як з ними працювати зображення 4

Увага! Вносячи зміни, партнер не має права підвищувати ціну оренди, інакше заявка на онлайн-бронювання буде автоматично анульована системою. У зв'язку з цим адміністрація Doba.ua рекомендує вказувати актуальну ціну* в тарифній сітці оголошення.

Якщо партнер внесе зміни в заявку, її статус зміниться на «На розгляді (змінені умови)». Гість має можливість підтвердити зміни умов в рамках періоду очікування, який він вибрав при оформленні заявки. Одночасно з цим він має право відхилити заявку. Якщо гість підтвердить нові умови, то заявка також отримає статус «Активне», після чого у нього з'явиться можливість внести передоплату.

Активне - Очікується передоплата

Статуси онлайн-бронювання: що вони означають і як з ними працювати зображення 5

При статусі заявки «Активне – Очікується передоплата» гість отримає можливість внести передоплату. Залежно від обраних партнером умов, вона може становити як суму за першу добу, так і суму за весь період проживання.

Увага! До того, як гість внесе передоплату, партнер не бачить його контактний номер телефону. 

Щоб уникнути шахрайських дій, до внесення передоплати адміністрація Doba.ua рекомендує не уточнювати контактний номер телефону у гостя і вести комунікацію виключно в розділі «Повідомлення» в Особистому кабінеті.

Активне – Очікується заїзд

Статуси онлайн-бронювання: що вони означають і як з ними працювати зображення 6

Після того, як гість вніс передоплату, статус об'єкта змінюється на «Активне – Очікується заїзд».

Завершена

Статуси онлайн-бронювання: що вони означають і як з ними працювати зображення 7

Система автоматично змінить статус заявки на «Завершена» після настання дати і часу виїзду. Одночасно з цим заявка буде переміщена з розділу «Все поточні бронювання» в «Відбулися поїздки».

Скарга

Статуси онлайн-бронювання: що вони означають і як з ними працювати зображення 8

Гість може подати скаргу з моменту настання дати та часу заїзду, а також протягом доби після дати та часу виїзду, а відповідній заявці на онлайн-бронювання буде присвоєно статус «Скарга». У цьому випадку адміністрація онлайн-сервісу Doba.ua залишає за собою право вжити заходів щодо врегулювання спору. Детальніше про це можна дізнатися в розділі «Правила онлайн-бронювання».

Скасоване

Статуси онлайн-бронювання: що вони означають і як з ними працювати зображення 9

Статус «Скасоване» заявка може отримати як до внесення передоплати та підтвердження онлайн-бронювання, так і після внесення передоплати, коли онлайн-бронювання було підтверджено. У першому випадку стягнення штрафу не передбачено. У другому, якщо скасування оплаченої заявки було ініційована партнером, адміністрація онлайн-сервісу Doba.ua залишає за собою право стягнути з нього штраф. Якщо скасування заявки було ініційоване гостем, адміністрація онлайн-сервісу Doba.ua залишає за собою право повернути йому тільки частини суми передоплати, покривши суму збитків партнера. Детальніше про стягнення штрафів читайте в розділі «Правила онлайн-бронювання».

Причини, за якими онлайн-бронювання може бути скасовано гостем:

1. Непередбачені обставини;

2. Не виходить заїхати в зазначені дати;

3. Без пояснення причини

Причини, за якими онлайн-бронювання може бути скасовано партнером:

1. Аварійний стан житла;

2. Зайнято в зазначені дати;

3. Без пояснення причини

* За систематичні скарги на завищення ціни, зазначеної в оголошенні, недостовірну інформацію в календарі зайнятості житла, грубу невідповідність фотографій і опису реального стану житла або інші скарги з боку гостей, адміністрація онлайн-сервісу Doba.ua вправі заблокувати аккаунт партнера на період до 30 календарних днів



Більше 25000 квартир
по всій Україні
Прямі контакти
власників житла
100% модерація
усіх квартир
Тількі реальні
відгуки