Кожен орендодавець, який здає свою квартиру подобово, хоче, щоб вона приносила максимальний дохід. Але, на жаль, не всі знають, як поліпшити оголошення, щоб збільшити кількість заявок і, відповідно, збільшити прибуток. Ми виділили 7 основних правил орендодавця, дотримуючись яких, ви постійно будете отримувати заявки на оренду від гостей.
Заповніть всі розділи оголошення
Гості хочуть якісно складене оголошення, яке точно відображає реальність. Чим більше зручностей і деталей ви вкажете в оголошенні, тим простіше його можна буде знайти за допомогою фільтрів. Оголошення з чітко сформульованим і грамотним описом викличе більше довіри серед потенційних орендарів.
В Особистому кабінеті вкажіть якомога більше даних про себе. За статистикою, оголошення зі скан-копіями документів, що підтверджують право власності та особистість орендаря, викликають більше довіри у потенційних наймачів.
Додайте якісні фотографії
Від першої фотографії залежить, чи відкриє гість ваше оголошення. Саме тому перша фотографія повинна бути якісною і інформативною і передавати тепло і затишок приміщення. У пріоритеті – спальне місце (ліжко, диван). Усі інші фото повинні доповнити загальну картину. На фото повинні бути представлені всі кімнати, включаючи кухню і вбиральню. Якщо у вас немає можливості скористатися послугами фотографа, ви можете і самі зробити прекрасні знімки.
Встановіть розумні ціни
Ціна – вирішальний фактор при виборі квартири на добу. Тому, спочатку варто промоніторити, які ціни пропонують інші господарі за квартиру з подібними умовами в вашому районі, а тільки потім на основі цього сформувати ціну, щоб вона не була завищена або занижена.
Придумайте свою шкалу вартості на низький і високий сезон, щоб люди у вас гостювали цілий рік.
Використовуйте відгуки для поліпшення оголошень
Якщо людина читає відгуки під вашим оголошенням, значить, воно його зацікавило. Щоб не зіпсувати враження потенційного гостя про вашу квартиру поганими відгуками, намагайтеся уникати конфліктних ситуацій. Завжди запитуйте, чи все сподобалося гостям, а над якими моментами треба попрацювати. Це допоможе попередити появу негативних відгуків під вашим оголошенням.
Пам'ятайте, що позитивний відгук служить гарантом хорошого сервісу і безпосередньо впливає на вибір клієнта, викликаючи у нього довіру і приємне враження.
Спростіть бронювання
За статистикою 64% відвідувачів сайту віддають перевагу оголошенням, в яких заповнений календар зайнятості. Оперативно відповідайте на запити і заявки на онлайн-бронювання, щоб показати гостям, що ви будете уважним і привітним господарем. Виділіть для себе ряд важливих питань, які треба уточнювати в телефонному режимі або онлайн, щоб уникнути непорозумінь.
Користуйтеся спецрозділами
Піднімайте свої оголошення на сторінці, виділяйте їх бейджами, фіксуйте на найвидніших місцях онлайн-сервісу. Оголошення, опубліковане в спецрозділі, автоматично потрапляє на агрегатори ЛУН.ua, Krysha.ua, r24.ua, що значно збільшує кількість його переглядів.
Придумайте свою фішку
Ваша квартира може бути без шикарних умов, але, тим не менше, користуватися популярністю. Як? Придумайте свою фішку: даруєте магнітики, карти міста, зустрічайте з вокзалу, робіть знижки для постійних клієнтів – і вкажіть це в описі. Повірте, гості це оцінять і навіть рекомендуватимуть вас своїм знайомим.