Як отримувати більше дзвінків: SMM просування квартири

Зараз – найкращий час, щоб навчитися чомусь новому та знайти додаткові джерела покращення свого бізнесу. Платформа Doba.ua генерує велику кількість трафіку на оголошення, але, щоб збільшити популярність вашого пропозиції, можна приєднати додаткові канали, наприклад, соціальні мережі.

телефон инста.jpg

Один з найпростіших варіантів просування вашої квартири за допомогою SMM – створення аканта в Instagram. Це соціальна мережа з однією з найвищих часток активних користувачів, тому вона може стати хорошим джерелом підвищення кількості переглядів ваших об'єктів.

Сторінка квартири може послужити своєрідним портфоліо, яке можна показувати гостям, які звертаються до вас через Doba.ua, також вона підвищить рівень довіри до вас і вашої пропозиції.

Як в Instagram створити профіль для вашого житла

Якщо у вас вже є особистий профіль в Instagram, для квартири необхідно зареєструвати новий бізнес акаунт. Для цього потрібно створити бізнес-сторінку на Facebook. Це окрема сторінка вашої компанії (в цьому випадку, квартири), не плутайте її з особистим профілем.

Створивши бізнес сторінку на Facebook, зареєструйте окремий обліковий запис в Instagram. Після реєстрації нового акаунту, в налаштуваннях виберіть функцію «Перемикнутися на професійний акаунт» і виберіть категорію «Бізнес». Далі потрібно буде підв'язати цей обліковий запис в Instagram до бізнес-сторінки на Facebook.

скрин регистрация аккаунта.jpg

Виконавши ці нескладні маніпуляції, займіться оформленням бізнес акаунту в Instagram.

Впишіть правильну адресу та актуальні контакти для зв'язку, щоб потенційні гості могли зв'язатися з вами. У графі «Сайт» можна додати посилання на ваше оголошення на Doba.ua.

Завантажте фотографію профілю, це може бути якісне світле фото вашої квартири. У графі «Ім'я» вкажіть ключові слова: квартира на добу, житло подобово, подобова квартира. Наявність таких слів допоможе потрапити на вашу сторінку всім, хто буде шукати житло подобово, використовуючи хоча б одне із зазначених вами слів.

Далі – опис. Він може складатися максимум із 150 символів. Вказуйте тут важливу інформацію і переваги вашого житла: скільки кімнат у квартирі, поруч з метро або зі зручною транспортною розв'язкою, можливий безконтактний спосіб заселення та інше (вказуйте тільки правдиву інформацію).

описание.jpg

Завершивши оформлення, підготуйте контент.

Чим наповнювати профіль

Візуальний контент – головна особливість Instagram. Завантажуйте в профіль тільки якісні фотокартки. Використовуйте фото, що вже є, якщо вони гарної якості, і періодично робіть нові, особливо якщо у квартирі з'являються додаткові зручності. Крім світлин загального плану, фотографуйте крупним планом елементи декору, меблі, посуд. Створіть максимально точне й привабливе портфоліо квартири, яку здаєте в подобову оренду.

Підписуючи зображення, надавайте якомога більше корисної інформації про орендоване житло. Це може бути перерахування послуг, що надаються, (трансфер, доставлення багажу), опис меблів (двоспальне ліжко, розкладний диван, велика шафа), окремим постом пропишіть всі переваги саме вашої пропозиції (раннє заселення, безконтактний спосіб передачі ключів), також в окремому пості можна прописати плюси розташування вашого житла (пам'ятки поблизу, як магазини є поруч) і умови здачі квартири в оренду (які потрібні документи, способи бронювання та оплати).

свечи.jpg

Використовуйте популярні хештеги. Стежити в Instagram можна не тільки за профілями, я й за хештегами. Ставте популярні хештеги відповідно до тематики під кожним постом. Таким чином ваші пости будуть показуватися в стрічці у людей, підписаних на хештеги, які ви використовуєте.

Великою популярністю в соціальних мережах користується відеоконтент. Ви можете зняти невеликий відеоогляд вашої квартири або окремо кожної кімнати. Також можна попросити гостей залишити відгук у форматі відео та опублікувати його окремим постом або в Stories.

девушка в квартире.jpg

Рекомендації з ведення сторінки

Щоб акаунт виглядав привабливо, він повинен бути активним. Викладайте мінімум один-два поста в тиждень. Щоб це було максимально комфортно для вас, продумайте контент-план заздалегідь. Пропишіть теми для постів і підготуйте кілька фотографій і текстів наперед. При наявності часу, ведіть Stories, наприклад із рубрикою «питання-відповідь» та закріплюйте їх в актуальних історіях.

Спілкуйтеся зі своїми підписниками, в будь-який момент вони можуть стати вашими потенційними гостями. Відповідайте на їхні коментарі під постами та в Direct.

Підписуйтесь на потенційних гостей, заходите на їх сторінки, лайкайте та коментуйте світлини. Це допоможе привернути увагу до вашого профілю та збільшити кількість підписників.

Коли профіль буде добре заповнений і набере перших підписників, можна буде подумати про рекламу.

последнее фото.jpg

Карантин – це хороша можливість перезавантажитися та поглянути на свій бізнес з боку. Використовуйте цей час, вдосконалюючи свої знання, знайдіть нові засоби та інструменти для розвитку бізнесу. Це допоможе піднятися на новий рівень і збільшити прибуток.



Більше 25000 квартир
по всій Україні
Прямі контакти
власників житла
100% модерація
усіх квартир
Тількі реальні
відгуки