Головна  / Блог / Для власників квартир / Як запам'ятатися гостям і отримати більше відгуків

Як запам'ятатися гостям і отримати більше відгуків

При виборі подобового житла гості часто звертають увагу на відгуки. Але при цьому, орендуючи квартиру і користуючись послугами, досить рідко залишають позитивні відгуки самі. Як зробити так, щоб після проживання в вашій подобовій квартирі гості захотіли поділитися своїми враженнями, залишивши хороший відгук на сайті, читайте в нашому матеріалі.

Будьте доступні онлайн

Розміщуючи оголошення на сайті Doba.ua, ви залишаєте свій контактний телефон, щоб гості могли зв'язатися з вами безпосередньо. Це зручно. Однак при наявності декількох квартир, постійно відповідати на телефонні дзвінки важко. Полегшити завдання собі та зробити бронювання житла більш зручним для гостей можна за допомогою заповненого календаря зайнятості та опції «Онлайн бронювання».

телефон.jpg

Крім того, під час проживання у вашій квартирі у гостей можуть виникати різні питання: який пароль від Wi-Fi, де лежать чисті рушники, як викликати таксі тощо. Тому, гарною ідеєю буде підв'язати вказаний номер телефону до Viber, WhatsApp або Telegram, щоб гості могли зв'язатися з вами в будь-який момент.

Слідкуйте за чистотою

У квартирі, яка здається подобово, тільки за один тиждень можуть змінитися кілька постояльців. І кожен з них хоче відчувати себе особливим гостем. Саме тому чистота і порядок у квартирі мають велике значення. Добре вимита підлога, відсутність пилу на шафках, чисті рушники та свіжа постільна білизна створюють атмосферу затишку та справляють враження важливості кожного гостя.

полотенца.jpg

Створіть безпечні умови

Одна з переваг готельних номерів перед подобовим житлом – безпека. Убезпечивши своє житло і розповівши про це в оголошенні, можна виділитися серед конкурентів і справити позитивне враження на орендарів ще до моменту заселення.

Створити безпечні умови в подобовій квартирі можна, встановивши сигналізацію з професійним пультовим моніторингом в режимі 24/7 від «Українських охоронних систем». Це національний оператор пультової охорони з виїздом по тривозі збройних нарядів Поліції охорони. Спеціально для власників, які розміщують житло на Doba.ua, було створено унікальну пропозицію – професійний монтаж охоронних датчиків з перекриттям окремих зон в квартирі. Це означає, що власники зможуть запобігти не тільки проникненню сторонніх осіб в квартиру, затопленню та задимленню, а й дистанційно стежити за своїм майном і технікою.

УОС анонс.jpg

В роботі використовується сучасне бездротове обладнання Ajax, за допомогою якого власники можуть контролювати стан охоронних датчиків з будь-якої точки земної кулі за допомогою мобільного додатку. Завдяки тому, що обладнання бездротове, його установка проходить максимально акуратно, не залишаючи ніяких наслідків для ремонту у квартирі. Після установки обладнання, оператори пульта охорони будуть моніторити датчики 24/7, а в разі тривожного спрацювання, на місце будуть відправлені наряди Поліції охорони.

Забезпечте готельний сервіс

Ще одна важлива відмінна характеристика готелів – приємні бонуси у вигляді наборів гігієнічних засобів. Наявність подібних наборів в подобовій квартирі неодмінно справить хороше враження на гостей. У готелях список обов'язкових гігієнічних засобів обмежений, ви можете його доповнити або змінити на свій розсуд. У нього можуть входити освіжувач повітря, мило, гель для душу, шампунь, зубна паста, пральний порошок (при наявності пральної машини), та інше. Такі дрібниці зроблять відпочинок ваших гостей в рази комфортнішим і надихнуть залишити позитивний відгук.

мыло.jpg

Проявіть турботу

На території більшості готелів є ресторани, їжу з яких можна замовити прямо в номер. Але перевагою подобово житла є кухня. Для того, щоб гості оцінили наявність кухні з першого дня, подбайте про наявність мінімального переліку товарів у квартирі. Це може бути питна вода, кава, чай, цукор, сіль, якісь крупи. Це створить атмосферу домашнього затишку та однозначно запам'ятається гостям.

чашки.jpg

Слідкуйте за несправностями

Якщо у квартирі є кондиціонер, але він в неробочому стані – це ще гірше, ніж якби його не було зовсім. Техніка, яка не працює, справляє враження зневаги. Регулярно перевіряйте стан квартири та всього, що в ній є. Дверцята шафок, справність пральної машинки, бойлера, обігрівача або кондиціонера. Наявність справної техніки забезпечить гостям комфорт і зручність, а вам – лояльність гостей і хороші відгуки.

кухня.jpg

Організуйте бонуси

Невеликі бонуси допоможуть вам виділитися серед конкурентів і справити приємне враження на гостей. Не потрібно придумувати щось занадто витратне або складне в організації, орієнтуйтеся на свої можливості. Приємним бонусом може стати подарунковий набір з маски та санітайзера при заселенні або виселенні, промокод на таксі або доставку їжі, організація екскурсії по місту або навіть просто вітальне смс-підтвердження при бронюванні житла.

бонусы.jpg

Нагадуйте про себе

Нерідко після виселенні з готелю гості отримують на пошту лист з проханням залишити відгук. Чому б не взяти це за приклад. Надіслати повідомлення з подякою за вибір саме вашого житла і проханням залишити відгук можна в будь-який месенджер. Створивши свою базу з гостей, які колись проживали у вас, можна періодично нагадувати про себе, запрошуючи ще раз відвідати ваше місто. Це можна робити, наприклад, напередодні великих свят.

телефон напоминание.jpg

У більшості випадків люди залишають відгуки тоді, коли їм щось не сподобалося. Гарне враження часто залишається при собі. Але якщо вам вдасться виділитися серед конкурентів і провести дійсно приємне враження з першого дзвінка до дня виселення, з великою ймовірністю гості захочуть поділитися думкою, залишивши відгук.



Більше 25000 квартир
по всій Україні
Прямі контакти
власників житла
100% модерація
усіх квартир
Тількі реальні
відгуки