Головна  / Блог / Для власників квартир / Як запам'ятатися орендаторам – кілька корисних порад

Як запам'ятатися орендаторам – кілька корисних порад

Головне завдання орендодавця – бути гостинним і організованим. Адже висока ймовірність, що гість наступного разу повернеться саме до вас. До того ж по вас в першу чергу він буде судити про місто в цілому. В даному питанні косметичного ремонту і якісних фотографій недостатньо. Команда Doba.ua підготувала кілька порад орендодавцям квартир, які допоможуть справити на гостей приємне враження.

 Діалог з орендарем

Перше знайомство з власником квартири відбувається переважно через телефон. Дійте як професіонал і проявіть дипломатичність. Навіть якщо дзвінок застав вас в транспорті або за приготуванням обіду, постарайтеся бути чемним. Якщо ви дуже зайняті, запропонуйте передзвонити через деякий час і обов'язково зробіть це. Згадайте свою недавню розмову з роздратованою продавчинею і дійте строго навпаки. Але пам'ятайте, що занадто делікатна відповідь може викликати підозри й сумніви у потенційного гостя. Говоріть по суті, ставте конкретні питання орендарю квартири, розкажіть про умови оренди.

«Кожен приїжджий – не просто клієнт, а мій гість. І я сподіваюся на взаємну повагу. Дякую".

Ось така проста фраза може презентувати вас як відповідального й уважного власника.

Як запам'ятатися орендаторам – кілька корисних порад зображення 1

Домовтеся із сусідами

Розповідаючи вам про те, як вигідно здавати житло подобово, ми вже наголошували на нервових сусідах. Важливо налагодити з ними діалог. Це забезпечить спокій і вам, і постояльцям. Якщо поруч із квартирою живуть літні люди, вони можуть бути більш дратівливими й можуть турбувати вас дзвінками. Постарайтеся домовитися, поясніть, що постояльці ознайомлені з правилами хорошого тону. І що ваш невеликий бізнес ніяк не завадить сусідському спокою. У разі, якщо діалог з сусідами не складається, попередьте про можливі втручання постояльців, розкажіть, як діяти.

Як запам'ятатися орендаторам – кілька корисних порад зображення 2

 Створіть «куточок споживача»

Зорієнтуйте свого гостя в місті. Перед тим як здати квартиру, запасіться інформацією. Буклети довколишніх ресторанів, флаєри доставлення їжі, візитки хімчисток і таксі. Іноді не обов'язково заходити в заклад – промоутери роздають таку рекламу прямо на вулицях. Також корисно буде покласти карту міста і список головних визначних пам'яток. Це можна або видрукувати або безплатно знайти на вокзалах і в аеропортах. У квартиру селяться різні гості. І часом це дорослі люди, які не користуються інтернетом. Їм буде приємна ваша турбота.

Як бонус: як доповнення в «куточку споживача» можна організувати невелику аптечку. Не обов'язково складати туди дорогі препарати. Звичайного спирту, перекису, спазмолитика, бинта і вати буде досить.

Не акцентуйте на поганому досвіді

Повторимося – гості бувають різні. І кожен орендодавець не застрахований від неприємних випадків, форс-мажорів і негативу. Але зовсім не обов'язково проєктувати цей негатив на наступних гостей, бути занадто вимогливим – погана ідея.

Як запам'ятатися орендаторам – кілька корисних порад зображення 3

Будьте пильні, але не лякайте приїжджих історіями про виклик поліції, передчасне виселення і штрафні стягненні. Адже великі помилки не завжди говорять про великий досвід, не потрібно ними лякати гостей. Краще звернути увагу на договір і прописані там правила. Ну і покладатися на професійну інтуїцію.

Добова оренда житла – бізнес, зав'язаний на спілкуванні з людьми. Дружність, участь і самоорганізованість допоможуть вам досягти успіху в цій справі та не потрапити в чорний список орендодавців.



Більше 25000 квартир
по всій Україні
Прямі контакти
власників житла
100% модерація
усіх квартир
Тількі реальні
відгуки